Covid-19: Turvaline kohaletoimetamine ja piirangud

Koroonaviirus on meie kõigi elud peapeale pööranud ja muudatustega kaasneb palju ebakindlust. Üks, millele saab siiski kindel olla, on meie teenuse ohutus – klientide ja floristide tervis ning heaolu on meie prioriteet number üks! Me järgime hoolega kõiki Terviseameti ja valitsuse kehtestatud reegleid-juhiseid ning meie floristid võtavad vastu ja toimetavad tellimusi kohale ainult siis, kui see on ohutu.

Palume arvestada, et maapiirkondade floristidel võib olla lillede kättesaadavus raskendatud ja seetõttu lillede valik piiratud või oluliselt väiksem tavapärasest. Oleme palunud floristidel anda endast parim, et kõik õnnitlused ja head soovid koos lilledega jõuaks saajateni.

Kui lillede kättesaadavusest tulenevalt ei ole floristil võimalik sinu poolt valitud kimpu valmistada, siis asendab ta kimbu samas eelarves tootega - “Talvine päeva kimp“.

Interflora klienditeenindus püüab nii palju kui võimalik kõiki muudatusi saatjatega kooskõlastada kuid palume siiski mõistvat suhtumist juhul kui leiad kohaletoimetatud lillesaadetistes olulist erinevust.

Kontaktivaba kohaletoimetamine

Interflora floristid kannavad maske ja pakuvad täiesti kontaktivaba lillede kohaletoimetamise võimalust. Nii saad rahuliku südamega lasta floristil jätta lilled saaja jaoks sobivasse kohta. Florist laseb uksekella või annab saajale telefoni teel märku, et saadetis on kohal. Meie ostukorvis on kohaletoimetamise kommentaaride aken (Saaja andmed - Muuda või lisa kohaletoimetamise juhised...), kuhu saad kirjutada täpsed juhised, kuidas florist saab lilled sinu väljavalitule kontaktivabalt edastada.

Me oleme andnud floristidele turvaliseks kohaletoimetamiseks järgnevad juhised:

  • Vastavalt kliendi instruktsioonidele jätta lilled turvalisse kohta või ukse taha.
  • Vajutada uksekella ja astuda kaks meetrit tagasi, et kindlustada turvaline ja kontaktivaba suhtlus lillede saajaga.
  • Jätta viiruse leviku ajal ajutiselt lillede saaja allkiri võtmata.
  • Interflora florist või kuller kannab maski.

Tellimuse muutmine

Paljud ettevõtted on läinud üle kaugtööle. Kui olete meile tellimuse juba edastanud, aga selgub, et kohaletoimetamise aadress on muutunud, siis anna meile esimesel võimalusel sellest teada telefonil +372 6003900 või meiliaadressil info@interflora.ee. Toimetame lilled täpselt sinule sobivasse asukohta!

Anname endast parima, et saaksite keerulisest olukorrast hoolimata kalleid inimesi meeles pidada!