Oluline info Emadepäevaks

Ema on kõige lähedasem meie elus. Täna teda sel tähtsal päeval kaunite lilledega!
Sellele lehele oleme kogunud kõige vajalikuma teabe Emadepäeva tellimuste kohta.

Kasulik nõuanne: saada lilled emale juba laupäevaks. Nii on emal rõõmu kogu nädalavahetuseks ja Sa ei pea muretsema, et saadetis võib jõuda floristide suure koormuse tõttu kohale alles Emadepäeva õhtuks. Paljud Interflora püsikliendid teevad nii juba aastaid!

KOHALETOIMETAMINE

Kuhu saan lilli saata ja kui palju see maksab?

Tavaline kohaletoimetamise tasu Eesti piires on 8,5 EUR. Mõnel juhul ei pruugi siiski olla võimalik Sinu valitud asulasse (kaugemad maapiirkonnad) lilli toimetada või peame selle eest võtma lisatasu. Kui valida aadress rippmenüüst, siis annab ostukorv lisatasust teada. Vajadusel võtab klienditeenindus sinuga ühendust. Kui toodet ei saa antud piirkonda toimetada ja oled toote eest juba maksnud, tagastame Sulle raha 5 tööpäeva jooksul.

Millal lilled kohale jõuavad?

Kuigi meie süsteem pakub Sulle automaatselt valikut tarneaegade kohta, siis Emadepäeval saame me garanteerida ainult kohaletoimetamise valitud kuupäeval ja eelistatud kellaaega käsitletakse ettepanekuna, mida florist ei pruugi saada täita.

Emadepäeval toimetavad meie floristid ja kullerid kuni kella 19:00–20.00'ni, seega palun ole kannatlik. Me ei saa kahjuks anda teavet kohaletoimetamise täpse aja kohta. Parim viis hilinemist vältida on saata lilled laupäevaks.

NB! Me ei saa väljaspool Tallinna viia kinkekarpe ja kinkekotte kohale pühapäeval (k.a. Emadepäeval). Pühapäevaks vormistatud tellimused viiakse kohale kas laupäeval või esmaspäeval.

Palun kontrolli hoolikalt, et kohaletoimetamise aadress ja telefoninumber on täpne. Me ei vastuta hilinenud kohaletoimetamise või kohale mitte toimetamise eest, kui selle põhjuseks on vale või puudulik aadress või telefoninumber.

Kuidas võtta ühendust klienditeenindusega?

Emadepäeval on meie liinid pidevalt hõivatud ja seetõttu võib Sul olla raske telefoni teel meiega ühendust võtta. Soovitame meiega kontakteerumiseks kasutada meie chätti või e-posti: info @ interflora.ee.

Kuidas saan oma tellimust muuta?

Kui oled meile tellimuse juba edastanud, aga selgub, et kohaletoimetamise aadress on muutunud, siis anna meile esimesel võimalusel sellest teada telefonil +372 6003900 või meiliaadressil info @ interflora.ee. Toimetame võimalusel lilled täpselt sinule sobivasse asukohta!

Kas saan Emadepäevaks saata lilli samal päeval?

Emadepäev on floristide jaoks kõige tihedam päev aastas, seega soovitame suurel päeval pettumuse vältimiseks tellimus aegsasti ette teha.

Samal päeval kimpu tellides ei pruugi kõiki lilli enam saada olla. Kui meie lillepoodide varud saavad täielikult otsa, lõpetame uute tellimuste vastuvõtmise.

Lühikese tähtajaga (samal päeval) tehtud tellimuste korral võib juhtuda, et saame saadetise kätte toimetada alles esmaspäeval.

TOOTEGA SEOTUD KÜSIMUSED

Milline näeb kohaletoimetatud kimp välja?

Palume mõista, et floristidel ei pruugi olla alati kõik lillesorte valikus, samuti on pühade ajal nõudlus suurem ning lillede valik võib otsa saada. Oleme palunud floristidel anda endast parim, et kõik õnnitlused ja head soovid koos lilledega jõuaks saajateni.

Kui lillede kättesaadavusest tulenevalt ei ole floristil võimalik sinu poolt valitud kimpu valmistada, siis asendab ta kimbu samas eelarves floristi valikul “Päeva kimbuga“.

Interflora klienditeenindus püüab nii palju kui võimalik kõiki muudatusi saatjatega kooskõlastada kuid palume siiski mõistvat suhtumist juhul kui leiad kohaletoimetatud lillesaadetistes olulist erinevust.

Mida peaksin kaardile kirjutama?

Iga kimbuga on kaasas õnnitluskaart, millele saad kirjutada isikliku sõnumi oma emale. Tihti on see kingituse kõige armsam osa, nii et võta selle jaoks kindlasti hetk aega - olgu see siis lapsepõlve meeldiv mälestus, ilus katkend luuletusest või lihtsalt 3 põhjust mille eest olla talle tänulik.